Ahoj všichni " tlupáci "!

Tuto stránku jsem založila proto, abychom měli stránku, kde si budem psát "živě" a nemuseli se hledat někde po stránkách, příspěvcích, pod stolem apod. ":-D. Takže sem se píše živě!!!! Jinak vás všechny prosím, aby jste používali i mailové adresy, a to v případě, že se něco vyvrbuje narychlo; popř. SMS, pokud jde opravdu o rychlokvašku kosmické rychlosti ;). Tohle je moje prvotina, takže se omlouvám předem Pájovi, jestli mu tady znesvětím svou neznalostí terén - svěcenou půdu ";oD.

Díky Zdenula - aluned ":o))

václavkobraní

(Pavel, kníže z Klentnic, 17. 10. 2020 19:16)

Ano, už je to tu. Před týdnem to vypuklo, dnes konečně přestalo pršet a mé oko se hned potěšilo. Je jich mnógo :) Ostatně jako každým rokem. Tak neváhejte, přijde bída a vše, co je jedlé, zkonzumujete. I kožené boty :)) No snad ne, ale pochutnat si na gulášovce, smažených bedlích nebo na škvarečkách by nebylo od věci.

Tak jsme letos skončili

(Pavel, kníže z Klentnic, 27. 9. 2020 20:12)

Nejbližší akce je v nedohlednu, uvidíme, jak se vyvine epidemio- situace. Letos jsem to zapíchl. Možná se zadaří plesová sezóna, na kole si vyjedeme v půli dubna.

Rostou!

(Pavel, kníže z Klentnic, 18. 9. 2020 17:23)

Tato houbařská sezóna je po letech vyjímečná. Začlo to minulý týden, kdy jsem v Břeclavi našel hlívu. Pak jsem zkusil bratislavské hvozdy, ale hobařů bylo víc a tak jsme jen paběrkovali. Při cestě zpátky jsem si složil kolo a objevil jsem významné množství klouzků sličných. Nicméně letos je to podřadná houba a ten samý den jsem našel na Kravsku ohromné množství bedlí a babek. Ale to už jsem byl sbalený na Vysočinu, konkrétně Staré město pod Landštejnem, a ta nezklamala. Všeho všudy jsem najel DVA kilometry, houby rostli hned vedle tábora.
Večer jsem měl nasbíráno, ale už jsem se ubytoval a druhý den jsem absolvoval zas dvě kolečka. Vyhodil jsem velké a měkké houby, hromadu klouzků zrnitých, zaměřil jsem se na lišky, dubáky, hřib hnědý. Našel jsem i křemenáče, kováře, borováky. Na polévku ještě růžovku, holubinku zelenou, pýchavku a velmi chutnou čírovku fialovou. Jo už jsem doma a uvařil jsem polévku. Na víkend mne čeká zpracování. Pamětihodnosti na Landšejnem musí počkat.

burčákobraní

(Pavel, kníže z Klentnic, 12. 9. 2020 20:19)

Jedinečná akce se skvělými zážitky. Možná někdo napíše i víc.

Krátký cyklorelax

(Pavel, kníže z Klentnic, 27. 7. 2020 11:58)

Tak jsem se byl projet na Soutoku- mraky komárů, ale bylo tam hezky. Pak jsem projel Mor. Kras odspodu nahoru a křížem- nezklamal ani teď, stihl jsem i Výpustek. Takže už je mám splněno. Ještě mi chybí ta Šumava... ale pracuji na tom.

dovolená

(Pavel, kníže z Klentnic, 25. 6. 2020 0:43)

Prázdniny jsou tady a s tím i dovolené. Konečně se mi povedlo zabukovat krátkou dovolenou. Takže letos opět jižní Čechy, tak jak jsme původně zamýšleli. To se zas nacpu borůvkovými knedlíky. Přeji i ostatním, ať si užijí krásné prázdniny dle své libosti.

Tak jsme si udělali výlet do Brna...

(Pavel, kníže z Klentnic, 9. 6. 2020 21:58)

Ano, bylo po dešti a místy zima. A já se poprvé vydal ve šlapkách. Myslím, že tak zas... kola jsme ještě neměli. Krom toho jsme museli dvakrát urgovat oběd, jinak tam sedíme dodnes. Když jsem pak chtěl jíst, třepal jsem se zimou až jsem se málem nenajedl. Ale přežili jsme, dokonce ve zdraví. Krom dobrodružného výletu máme jeden tip, kde se občerstvení vyhnout. Je to u oslíků v Mariankách.

Karanténa

(Anička, 30. 5. 2020 12:06)

už není, ale když chceme vyjet na kole jedině soukromá akce. A mně samotnou moc jezdit nebaví a žádný švihák se ke mně nechce přidat. Tož nevím, ale pozor první testovací jízda už je za mnou. Tož uvidím jak to letos půjde. Všechny Vás zdravím.

Re: Karanténa

(Pavel, kníže z Klentnic, 1. 6. 2020 0:13)

Tak s tebou je to těžké. Nejdřív zdržuješ, a pak po koupi elektrokola ti nikdo nestačí :). Ale dáme si závod na Rajstnu, tak trénuj. Bosch vs. Bafang, přijímám sázky.

Re: Re: Karanténa

(Anička, 6. 6. 2020 8:02)

Ale dej pokoj, kdy se stalo, že by mi nikdo nestačil. Já jsem pohodář, víš, že vedu kolo do kopce i z kopce. Ten prudký kopec na Rajstnu vždycky objedu a nemá na to vliv kolo, kterým to pojedu.

Re: Re: Re: Karanténa

(Pavel, kníže z Klentnic, 6. 6. 2020 8:44)

tak tos mne nepotěšila. Tak si asi do smrti požádně nezajezdím. Leda sám se sebou.

Re: Re: Re: Re: Karanténa

(Anička, 6. 6. 2020 20:06)

Prosím Tě, ty si zajezdíš i po normálním kopečku. Já ti můžu akorát tak šlapat na paty.

oznam..

(Pavel, kníže z Klentnic, 27. 5. 2020 15:04)

-Jediná veřejná akce bude 19. 9. Tour de burčák po vinařských stezkách Znojemska (pokud to vláda nezatrhne)
-Hudba na (elektro)kole se letos neuskuteční. Nový termín: sobota 12. června 2021

Program tlupy je pozastaven

(Pavel, kníže z Klentnic, 19. 3. 2020 9:41)

Zdá se, že to nejhorší teprve přijde. Teď opravdu platí, co tě nezabije, to tě posílí. Tak bychom měli pěstovat imunitu. Je tady jaro, sluníčko a čerstvé bylinky. Kdo má chalupu a zahrádku, má o zábavu postaráno. Další můžou vyrazit na procházku. Nebo vyvenčit vnoučata. S rouškou. Každý má možnost jít do přírody. Až to nepůjde, budeme v háji:)

2020 akce

(Zdenula, 20. 2. 2020 8:41)

a co líbání matičky Země na Den Země - fakt nebude Pálava?
otvírání prýglu a na konci roku uzavírání
ale já do toho asi nemám co mluvit, protože se řadím k medvědům BRUUUM :D :D :D

Re: 2020 akce

(Pavel, kníže z Klentnic, 24. 2. 2020 0:12)

Pálava může být, nic není vyloučeno. Můžu držet hospě místa. Na Prýgl určitě, buď na kole nebo jen na Veveří. Chystám taky Macochu. Vše ale nestihnem, jak budou takové teploty jak loni, tak v květnu končím.

Další tradiční akce

(Anička, 17. 2. 2020 22:53)

Otevírání Lichtenštejnských stezek" - v sobotu 16.5.2020.
"Hudba na kole" - sobota 13.6.2020
Když bude zájem, mohou se dat do programu.

co bude v r. 2020

(Pavel, kníže z Klentnic, 11. 2. 2020 12:24)

tož,
nástin možných akcí na příští měsíce je tady:
- Valentýn - domluveno
- ples - domluveno
- plánují se čarodky a soutok
- Pálava nebude
- lázně a kafe s lázeňskýma švihačkama
- určitě jarní projížďky na kole- sezóna již zahájená, čekám na nápady
- další, až se probudí medvědi :))

Lázeňské švihačky

(Anička, 3. 11. 2019 8:04)

Tak jsme včera s Verčou a Jirkou navštívili naše lázeňské švihačky - Jiřinku s Dášou. Dáša teda odpočívala, ale Jiřinka s námi splkla, dala kafíčko a čajíček mátový s citronem, byl tedy dobrý. Probrali jsme všechno možné i nemožné a domlouvali se na vánoční kafíčko v Brně. Něco kolem hodinky jsme se zdrželi a pak už si šla Jiřinka na pátou úžívat pěkně perličkovou koupel, poslední proceduru víkendu a my se rozprchli do svých domovů..
Bylo s Vámi skvěle. Těším se. Do té doby všem přeji klidné a pohodové dny.